Cum să faci bani pe internet?


De mult timp circulă un mit printre internauți – internetul aduce bani și te poate îmbogăți dacă știi cum să faci bani, cel mai greu fiind să găsești metodele alea fantastice, minunate de îmbogățire peste noapte.Ai descoperit metoda prin care faci bani pe net si pac, a doua zi te-ai trezit bogat. Nu, nu e asa. Nu contrazic pe nimeni, internetul poate fi o sursa de venit, una foarte buna dacă știi cum să o exploatezi, dar până să ajungi să faci câțiva euro lunar din internet e drum lung, nu e chiar așa cum se spune, descoperi metoda prin care faci bani pe Internet și în secunda a doua ești bogat, alea-s minciuni. Pentru a face bani pe Internet trebuie să muncești și să îți bați capul pentru ca totul să meargă strună și să reușești, pentru început, să-ți scoți bani de câteva beri, dar dacă investești, nu să îți acoperi investiția, nici gând de așa, mai degrabă să bei în cinstea minusului care speri că se va transforma mai târziu într-un mare plus.

A, da, am uitat să vă zic că vorbesc doar de cum să faci legal bani pe internet, nu mă refer la ilegalități, căci acestea vă pot îmbogăți în scurt timp, dar în același scurt timp vă pot trimite la mititica. Mai e posibilitate, nu ești descoperit repede, dar stai cu frică și ochii tăi se uită mai mult în spate decât în față, așa cum e normal. Nu recomand nimănui să se apuce de așa ceva, în curând, s-ar putea să vă dau câteva soluții prin care să puteți face bani pe Internet, atenție, cinstit și cu multă muncă! De la început vă zic că nu știu cum să faci bani pe internet în două zile, pot spune că pierd timpul pe aici de vreo patru ani, dar nu am reușit să câștig foarte mult, poate am fost și leneș, dar nu pot spune că internetul îți aduce bani peste noapte și fără muncă.

 

Deci, ce zici? Ai descoperit vreo metodă cum să faci bani pe Internet? Dacă da, o vreau și eu, vreau rețeta aia care te îmbogățește în 2 timpi și 3 mișcări, cum ar spune românul nostru drag. Nu, nu, nu, am renunțat să mă amăgesc pierzându-mi timpul în așteptarea afacerii vieții, așa ceva nu există, e nevoie de muncă, muncă și iar muncă, altfel n-ai cum să faci bani pe Internet.

 

Baftă și spor la făcut bani pe net!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

