Goana după bani


Am ajuns în vremuri grele, toate sunt scumpe, banii nu sunt foarte mulți, e criză, nu cred că trebuie să mai continui lista cu alte probleme existențiale de care ne lovim zi de zi și de care, cu siguranță, știm cu toții. Toate aceste probleme au stârnit o adevărată goană după bani.Ciudat e că în această goană după bani cel mai dur luptă tot cei care au mulți, nu cei săraci. Trusturi de presă, televiziuni, trusturi media, tot ce înseamnă mass-media, numai publicitate, mai puțin conținut, publicitate cât încape, e foame mare, nimănui nu-i pasă de proștii care urmăresc acele emisiuni, citesc acele ziare sau mai știu eu ce fac. Ce-i drept, e și vina telespectatorilor și a cititorilor pentru că acceptă așa ceva. Zilele trecute analizam un ziar local și după calculele mele, din cele 10 pagini, în jur de 50% era publicitate, adică informații 5 pagini, publicitate 5 pagini. Cum e posibil așa ceva, mă? Dau 1leucincizeci pe 5 pagini de știri căcăcioase și alte 5 pagini la fel de proaste pline de publicitate? Nu sunt eu cel care să se lamenteze, dar de data asta spun că românii au intrat în acțiune, sunt pe business, au văzut că se câștigă din publicitate, acum continuă goana după bani și bagă publicitate pe unde pot, nu m-ar mira ca într-o zi să distribuie suplimente pline cu reclame, de vreo 30-40 de pagini, vorba aia iese banii, merge, proștii ne citește și pe noi ne îmbogățește. De televiziune nu mai zic nimic, suntem sătui cu toții de rahaturile discutate pe acolo și de reclamele interminabilele care ne invadează timpul pe care-l petrecem în fața televizoarele. Ce mă bucur că nu știu cum am făcut în ultimele luni, dar nu am stat la televizor la fel de mult ca înainte, mari treburi n-am avut eu de făcut, dar m-am îndepărtat de televizor, e bine, e bine.

Ajungem la goana după bani din online care se întește pe zi ce trece, crescând numărul fraudelor în fiecare minut, asta pe partea ilegală, dar dacă vorbim de legalități lucrurile nu stau altfel, peste tot publicitate, reclame interstițiale, bannere peste tot, văd că s-au șmecherit și ăștia și pun bannere plutitoare cu butoane de închidere tot mai mici, în unele cazuri neidentificabile, te plicisești căutând butonul de închidere și dai pe X-ul ăla roșu de sus. 😀

 

Până unde poate ajunge goana după bani? Părerea mea e că ăsta e doar începutul, dar ușor-ușor se deșteaptă și consumatorii de publicitate și știu cum s-o evite. Vom vedea.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

