Numai experți SEO, domnule!


Toți puștii au început să se dea experți SEO și se sparg în aere că știu să facă SEO și te aduc pe prima pagină a Google în schimbul a niște bani de o Cola și o brioșă. Mă îndoiesc de profesionalismul acestor puști care nu prea știu cum îi cheamă, dar se dau experți SEO.Cu ușurință poți face diferența între un adevărat expert SEO și un puști cu aspirații de expert, din primul moment în care deschid gura poți face diferența, nu trebuie să îi iei la întrebări, nu trebuie să le pui nicio întrebare tehnică.

Deși am câțiva ani de când fac SEO și cam știu ce și cum să fac pentru a urca în căutări, niciodată nu m-am lăudat cu asta, am preferat să spun că sunt un geek, un fraierică care pierde timpul în online, de felul meu sunt modest, nu prea-mi place să mă dau mare și tare, simplu e mai bine. Am și eu momentele mele de glorie, am orgoliul meu și îi calc în picioare pe cei care mă enervează, dar durează destul de mult să mă scoți din sărite, dar când ai făcut-o, îți zic eu, te-ai ars.

 

Din punctul tău de vedere, cum ar trebui să arate și ce ar trebui să facă un expert SEO?

 

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

