Numai blogger nu mă numesc


Număr zilele de când nu am mai scris pe blog și nu am chef deloc să scriu. Tot caut un subiect despre care să scriu, dar cu greu m-am hotărât să scriu și acest articol în care-mi exprim din nou o părere despre mine pe acest blog pe care scriu.

Refuz să fiu numit blogger, nu reușesc să scriu periodic articole, nu comentez pe alte bloguri pentru că „miros” ușor cât de nenaturali sunt bloggerii români, am încercat să citesc câteva bloguri care mi s-au părut mai „răsărite”, dar nu a trecut mult până mi-am dat seama cât de nenaturali, cât de greoi scriu, nu știu cum să mai explic, dar îi identific ușor pe „artificiali”, așa cum îi mai numesc, nu e foarte greu, dacă v-aș da câteva exemple i-ați identifica cu ușurință pe cei talentați și pe cei care scriu mai greoi, doar din ideea de a avea un blog, de a face niște bani online sau mai știu eu ce idee idioată de genul ăsta.
Nu mă dau eu mare blogger acum, de aia nici nu accept ideea de a fi numit blogger, nu accept ca să-mi dea cineva numele de blogger, ceea ce fac eu numai bloging nu poate fi numit. Poate alții au altă părere, dar în acest moment asta-i părerea mea: nu sunt blogger atât timp cât nu sunt în stare să scriu constant pe blog.

 

Trebuie să mai spun că în acest moment sunt cam ciufut, ăsta este și motivul pentru care scriu acest articol pe tonul ăsta puțin cam acid, pentru unii bloggeri hateri s-ar putea să pară un articol foarte pozitiv, dar pentru mine, unul destul de calm care scrie pe un blog mi se pare puțin cam ciudat un astfel de articol, dar, deh, se mai întâmplă.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

