Am văzut și asta


Zilele trecute a avut loc un eveniment inedit în viața mea. Dacă mi-ați putea vedea fața v-ați da seama că e vorba de o chestie nu foarte serioasă, dar dintr-un alt punct de vedere e foarte serioasă treaba. 🙂Să n-o mai lungesc, trec direct la întâmplarea pe care vreau să v-o povestesc. Totul are legătură cu magazinul de la colțul străzii de la care îmi fac cumpărăturile zilnice: pâine și chestii pentru ca nu merită să merg până la primul supermarket care la două stații de autobuz distanță de mine, așa că mai cumpăr și de la magazinul în cauză unele chestii. Fac cumpărături pe acolo destul de des, iar zilele trecute mi s-a întâmplat ceva inedit și pentru prima dată de când îmi fac cumpărăturile la ei: am primit bon fiscal. Nu e un eveniment foarte important, dar parcă după mai mult de 10 de ani de când faci cumpărături la ei și primești bon fiscal, parcă merită să știe și alții de acest eveniment, nu? Pe de o parte e amuzant, dar pe de altă parte e.. evaziune fiscală și bani care intră ilegal în buzunarele patronului.

Nu e nimic nou, am fost și azi și ieri la magazin, dar bonul fiscal a întârziat să apară. Am încercat de mai multe ori să cer bonul, dar doamnele care vând acolo s-au uitat urât la mine și mi l-au dat, am zis că nu are rost să îmi fac „inamici” pentru câteva bonuri fiscale de 3-5 lei. :))

 

Asta-i marea chestie pe care am văzut-o după mult timp. 🙂

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

