Povești triste.


Dacă ieri tot v-am povestit ceva amuzant, un eveniment „important” din viața mea. De aceasă dată, astăzi, vă voi relata câteva întâmplări nu foarte fericite și, la fel, nu foarte importante pentru un străin, dar de o importanță indescriptibilă pentru mine.

Este vorba de o persoană dragă mie, pe care nu prea am iubit-o cât a trăit, dar mi-am dat seama de cât de mult mă iubea doar după ce a murit, din păcate pentru mine, nu am avut cum să mă revanșez și îmi fac mea culpa pentru asta, dar, așa cum spuneam încerc să mă revanșez prin aranjarea mormântului bunicului. După multe păreri cerute unchilor și mătușilor mele, am ajuns la o înțelegere și a fost aranjat mormântul după un an și jumătate în care a fost neglijat. S-a mai modificat câte ceva pe acolo, s-a montat o altă cruce și totul părea perfect. Le-am spus alor mei să punem o poză pe cruce, dar au refuzat, au spus că nu are rost să dăm banii degeaba, oricum poza se deteriorează în timp și au mai băgat și alte scuze copilărești asemănătoare. Am tot încercat să le explic atunci, dar tot au refuzat, dar, în fine, le-am prezentat soluția perfectă: poze pentru cruce garantate de producător timp de 100 de ani. Au râs de mine și nu m-au crezut, dar le-am demonstrat repede că firma nu minte și e într-adevăr așa. Și mulțumită acestei firme am reușit să îi conving pe ai mei să comandăm o poză și să o punem pe crucea bunicului. fotoAm optat pentru o foto ceramica rotundă, așa cum vedeți în imaginea alăturată.

Mă simt atât de bine pentru că am reușit să îi conving pe ai mei să punem o poză pe cruce după atât timp în care i-a durut pe toți în… pix. Am ales o poză care știu că îi plăcea bunicului și am dat comanda, iar experții în fotografii monumente funerare s-au ocupat de totul și sunt foarte mulțumit de cum și-au făcut treaba. Recomand cu plăcere această companie tuturor care vor să pună o fotografie pe crucea celor dragi. Nu cred că mai are rost să spun ceva despre calitatea produselor pe care le confecționează, nu e nici o îndoială că sunt profesioniști și n-ai cum să nu rămâi impresionat de calitatea fotografiilor, dar și de prețurile accesibile pe care aceștia le percep pentru niște lucruri care pentru mine n-au valoare materială, pentru restul, nu știu, fiecare cu părerea lui.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

