Vești proaste


Am lipsit o perioadă destul de lungă de pe blog, la început nu am avut chef să scriu, apoi a intervenit un eveniment neplăcut care m-a demotivat și mai mult și nu am mai apucat să scriu nici din cauza lipsei de timp, nici din cauza supărării provocate de acest eveniment.

Nu am chef să mă lungesc și să dau prea multe detalii, vă spun doar că este vorba de decesul unei persoane dragi. Nu a fost vorba de o moarte subită, se știa de aproape un an că acest eveniment poate avea loc oricând, dar am tot sperat într-o întoarcere de situație și în vindecarea persoanei apropiate, dar nu a fost așa și se pare că inevitabilul s-a produs.  Am fost ocupat o perioadă, apoi a intervenit o stare supărare și pesimism care m-a descurajat și m-a oprit din scris. Urmează o perioadă în care voi scrie foarte rar pentru că iau în serios învățatul, cel puțin așa îmi propun momentan, sper să reușesc, în fine, și să mă laud cu rezultate foarte bune la examenele pe care le-am dat.

 

Asta e tot, nu pot decât să vă urez numai bine și spor la învățat tuturor, nu doar elevilor. 🙂

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

