Fără timp de blogging


Am ajuns și la momentul ăsta. Nu mai am timp de blogging. Acest articol îl scriu în grabă și cu gândul la motivele pentru care mi-au ocupat tot timpul și m-au determinat să nu mai scriu. Bineînțeles, motivele sunt bine întemeiate și cât se poate de serioase, am alte feluri în care îmi consum timpul, care mai devreme sau mai târziu îmi vor fi de folos.

Îmi „pierd” timpul învățând. Anul ăsta am examenul de Bacalaureat și nu îmi „permit” să iau note mici. În primul rând pentru mine, pentru timpul care l-am petrecut pe băncile și școlii, și, în al doilea rând, pentru cei  din jurul meu, părinți, rude, profesori și alții. Unii zic că nu e prea greu, eu încă nu știu ce să spun… poate da, poate nu, depinde de momentul și starea în care mă prinzi. Deocamdată nu m-am apucat serios de învățat, doar „frunzăresc” informațiile, mai durează puțin până mă pun pe picioare și mă apuc serios de treabă. Tot amân moment, dar nu am cum să-l mai amân mult. Sunt conștient de faptul că orice minut pierdut degeaba îmi afectează viitorul și mă va face să regret că nu am făcut altceva în momentul ăla.

Gata. Deja am pierdut prea mult timp scriind un articol. Am puțină treabă, apoi mă apuc de învățat, dar e vineri, totuși… 🙂 Ce ziceam, că mă apuc de învățat? 😀

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

