Sfaturi pentru un sistem imunitar mai puternic


Daca aveti un stil de viata haotic, cu alimentatie pe fuga, somn insuficient sau exces de tutun, alcool si energizante riscati sa daunati sistemului dumneavoastra imunitar. Daca adaugati stresul cotidian, poluarea si instabilitatea emotionala riscati sa va imbolnaviti de ceea ce se numeste sistem imunitar scazut.

Puteti sa va pastrati sistemul imunitar imbatabil printr-un regim de viata echilibrat si sanatos. Ba chiar mai mult, alimentatia este unul dintre cei mai important factori pentru imunitate. Incercati sa nu va alimentati de la restaurante de tip fast-food si aveti grija sa nu va lipseasca o masa calda pe zi; ciorba sau supa servite la pranz ar trebui sa va fie un obicei. La piata veti gasi mereu legume proaspete care garanteaza o salata delicioasa si sanatoasa, indiferent de anotimp. Mai mult, atat vara cat si iarna gasiti fructe de sezon care pot fii consumate fie in salate, fie simplu fie le puteti stoarce pentru a obtine un suc delicios si plin de vitamine. Merele si citricele au un mare aport de vitamina C; consumati-le cat mai frecvent si racelile si gripa vor sta departe de dumneavastra.

Renuntati la bauturile carbogazoaze sau energizante. In schimb, consumati apa plata sau apa de izvor fiind mult mai sanatos. Bauturile carbogazoaze ingrasa, contin mult zahar in timp ce energizantele consumate des produc dependenta si pot avea un efect neplacut pentru sanatate. De asemenea, beti ceaiuri multe pentru ca nu au efecte secundare. Cat despre cafea, nu consumati mai mult de doua cafele pe zi si nu mai tarziu de ora 16, altfel cofeina poate dauna somnului.

Acordati atentie somnului. Pentru un organism sanatos si energic, sunt recomandate intre 6 si 8 ore de somn pe noapte.  Daca va puteti permite, dormiti o jumatate de ora si la pranz; somnul de pranz are un efect minunat pentru tonus. Nu pierdeti noptile chiar daca credeti ca somnul de a doua zi va compensa. Efectele vor aparea mai tarziu, cand starile de oboseala se vor accentua si randamentul dumneavoastra va scadea.

Indiferent de conditiile climatice, faceti macar o jumatate de ora de miscare pe zi. Iesiti la plimbare in parc sau faceti drumetii lungi pentru a va energiza. In plus, pentru un sistem imunitar puternic nu trebuie sa stati departe de oameni deoarece anticorpii nu se formeaza evitand aglomeratiile.

Anunțuri

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s