Vine iarna!


Iarna se apropie cu pasi repezi si 2013 e pe terminate. Mai sunt cateva zile si intram in ultima luna a anului. Vad deja cum trec zilele si numar fara incetare nereusitele si esecurile din anul trecut. Oare totul e asa rau precum cred eu sau e de vina doar pesimismul din mine. Nu stiu! Refuz sa imi caut un raspuns, imi e, oarecum, frica sa ma confrunt cu mine. Am uitat ca am un bac de dat si de luat si am continuat sa pierd timpul, culmea, nici pe blog nu prea am mai scris. Tare ocupat ma mai cred.

Observ ca iarna care vine in exterior ma cuprinde pe interior si simt ca incep sa ma dezintegrez si ajung intr-o stare in care nu mai cred in nimeni si nimic. E groaznic si e gresit, stiu. Sper sa-mi regasesc echilibrul si sa ma pot indrepta si sa ma pun pe picioare. Oau! e a nu stiu cat oara cand spun asta pe aici, dar nimic concret. Nu pot? Pot. Nu vreau. Problema este ca totul se realizeaza dintr-un automatism peste care imi este greu sa trec. Mi-e greu si parca mi-e mai bine in interiorul zonei de confort. De ce sa…, cand pot sa stau linistit si sa pierd timpul. Poate am primit prea multe si nu am apreciat la timpul potrivit munca altora, am ajuns sa astept fara sa lucrez. Clar, in ritmul asta, m-am dus naibii. Repet fraza asta de atat timp, m-am saturat sa o repet. Ieri imi propusesem sa nu deschid calculatorul timp de 1 saptamana, dar, ghici ce, nu am rezistat si sub pretextul verificarii unor informatii l-am deschis si deja au trecut mai mult de 2 ore de cand stau in fata lui. Ce am facut? Aproape nimic, cu exceptia scrierii acestui articol, care-l consider singurul lucru pozitiv facut in acest timp.

 

Vine iarna si trece anul si n-am facut nimic! 😀 Da, din nou. Am inceput sa ma complac in lene si in neproductivitate, chiar daca mai invat ceva din cand in cand si mai citesc cate ceva uneori, asa nu ajung nicaieri, mai ales la ce vise am… cred ca nu voi ajunge niciodata sa le indeplinesc daca continui asa. Schimbare? Mai bine nu. 🙂 Desi imi doresc ceva ma trage inapoi si parca mereu are dreptate si ma trage inapoi. La naiba, iar am inghetat! Doar am zis ca vine iarna!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

