La multi ani, Romania!


Scuzati intarzierea, dar imi permit sa ii spun la multi ani tarii mele cu o zi intarziere. Ieri am fost atat de ocupat incat nu am avut timp sa scriu si, oau!, spre mirarea mea si, probabil, a voastra, am invatat, de aia nu am avut timp sa scriu.

Pentru mine aceasta zi are o insemnatate foarte mare, e ziua in care imi aduc aminte de toti cei care au luptat pentru ca aceasta tara sa fie ceea ce este si in unele cazuri si-au dat viata pentru ea. Daca in rest nu imi aduc aminte ei, ieri a fost ziua in care m-am gandit la ei si le-am multumit.

Eu sunt nemultumit de la mama natura, asa m-am nascut, dar am si momentele mele de glorie in care recunosc si respect efortul altora. Trebuie sa precizez ca nu dispretuiesc munca altora, dar sunt mai exigent si nerecunoscator cu mine, in general, dar, bineinteles, pentru unii par foarte exigent, sunt genul care cere prea mult, spun ei. O recunosc, dar nu e chiar asa rau.

 

In fine, nu pot spune decat la multi ani, Romania! Si… scuze pentru intarziere. 🙂

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

