ProTV si nebunia redifuzarii filmelor


An de an observ ca ProTV-ul difuzeaza aceleasi filme. Ma mir cum de mai au telespectatori si cum de, conform statisticilor, e printre primele cele mai urmarite posturi de televiziune din Romania.

Pana la un moment dat ma mai uitam la televizor si la altceva in afara de Discovery si National Geographic, dar acum mi-am dat seama ca imi pierd timpul uitandu-ma la ineptiile difuzate posturile de televiziune, emisiuni cu vedete platite la ora ca si cu&vele, care se comporta dupa cum sunt platite si dupa cum li se dicteaza, astfel incat sa aiba telespectatori. Nu pot enumera cateva posturi de televiziune care au astfel de emisiune, aproape toate dintre cele mai cunoscute posturi de televiziune au cel putin o emisiune de felul asta, altele au mai multe. 🙂

Revenind la ProTV, observ ca difuzeaza aceleasi filme an de an, nu exista an in care sa nu difuzeze seria „Singur acasa”, bineinteles, numai pana la 3, la „Singur acasa 3” sunt de vreo 10 ani, dar nici ca se gandesc sa difuzeze macar o data, ca test, „Singur acasa 4”, sa vada reactia telespectatorior, oare nu se gandesc ca vor avea o crestere de audienta, ah, nu, mai bine se opresc la 3 pentru ca pe alea le-au mai vazut prostii si nu strica sa le mai vada o data.

Interesant este ca filmele sunt redifuzate intotdeauna in aceeasi perioada a anului, acelasi film il vezi anul asta si anul viitor si peste 10 ani in aceeasi zi. ProTV, oare chiar asa de bine va sta acolo sus, cu audienta multa, dar fara niciun chef de a face ceva pentru a mai atrage cativa telespectatori? Sau va credeti cei mai buni si credeti ca nu mai e loc de progres? Interesant este pentru ca in rest se prezinta ca o televiziune care are o strategie bine gandita si care cumpara licente ale unor emisiuni care au avut succes in afara, dar la filme sunt cei mai.. plictisitori. Recunosc, aici inca nu le-am inteles strategia.

Mai bine, raman eu doar la Discovery, National Geographic si cand nu-mi place ce se difuzeaza pe aceste doua posturi ma uit la desene animate. 🙂

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

