In 2014… nu vreau sa aud de campanii electorale


Am invatat de la o somitate a dezvoltarii personale ca fiecare an trebuie sa mi-l incep facandu-mi planuri. Planuri cat mai detaliate si cat mai realiste, astfel tot anul voi fi motivat si voi putea sa imi ating targeturile mai usor.Mi-am inceput ziua de azi cu ganduri de viitor, ce voi face la anul, cum arata un an perfect si ce as putea face sa am un an cat mai bun. Pe langa toate gandurile bune si planurile serioase pe care mi le-am schitat in gand, mi-a venit o idee, cam caraghioasa, dar, din pacate, cam adevarata: „in 2014 nu vreau sa aud de campanii electorale”. Nu vreau sa aud deloc de alegerile ce vor avea loc la anul in Romania, cu atat mai putin cu cat voi fi indemnat de toti sa imi exercit dreptul de vot proaspat dobandit.

Sunt satul de minciuni, de demagogie, de promisiuni care dupa ce au preluat puterea sunt uitate. Oare nimeni nu-si poate garanta promisiunile cu demisia, suna interesant, nu? Cati ar mai fi in functie in ziua de azi? Saptamanal am avea parte de alegeri.

Nu generalizez, nu sunt pesimist. Nu exista politician drept in Romania. Nu exista institutie publica performanta in Romania, peste tot ori exces de zel ori birocratie exacerbata, peste tot mita, vorbe urate, cozi. Unde nu e asa? Imi dai dreptate? Iar daca sustii vreun politician nu ai ce cauta aici, fiecare-si sustine lepadatura, dar nu aici, asta e blogul meu unde nu exista polaritate politica, unde nu vreau sa aud de alegeri, de campanii electorale sau ca „aia-s mai buni”, de ce?… „pentru ca fura mai putin decat ai tai”, dar tot fura.

 

Solutia:  NU VREAU CAMPANII ELECTORALE, FARA PROMISIUNI, MINCIUNI, PROSTII. NU VREAU SA AUD DE IMPLICARE CIVICA, DE DREPT DE VOT SI DE „BUNUL CETATEAN”. Nu sunt si nici nu voi fi un bun cetatean, nu am ce sa votez. Pe cine sa votez cand ii vad pe toti mintind si prezentandu-si proiectele fanteziste in public? Nimeni nu recunoaste situatia in care ne aflam si nimeni nu da solutii reale. Cand va aparea cineva care sa imi prezinte solutii reale si isi va dovedi seriozitatea prin fapte, nu doar prin vorbe, va avea votul meu. Pana atunci nu vreau sa aud de partide politice, de campanii electorale, de primari, presedinti, senatori, deputati. Minciuni!

 

Un 2014 cat mai frumos si aveti grija ce faceti cu viata voastra. Votand niste dobitoci veti ajunge la fel. Alegeti cu capul, nu va lasati dusi de carnati, de fasolea cu ciolan, de pixuri, cani, galeti si nici de cat aveti in sacosa!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

