Blogosfera romaneasca


Observ in ultimul timp cresterea numarului de bloguri din blogosfera romaneasca. Ma bucura acest lucru, dar ma ingrijoreaza si faptul ca majoritatea dintre acestea sunt deja pline de advertoriale si de reclame, desi au fost lanste de doar cateva saptamani.Lansarea unor noi bloguri poate scoate in fata noi a-listeri, poate bloggeri talentati si care merita intr-adevar cititi. Pe aceasta cale imi exprim parerea despre a-listerii romani, care nu stiu cum mama naibii au ajuns acolo, desi cunosc bloguri care sunt mult mai bune ca ale lor si nu prea sunt citite, ei care nu scriu prea grozav au ajuns a-listeri si se dau buricul pamantului. Poate acest nou val de bloggeri va aduce la lumina zilei un nou scriitor online care sa isi merite cu adevarat pozitia.

Ma bucur pentru ca blogosfera creste si vad tot mai multi bloggeri care fac din placere ceea ce fac, nu o fac pentru bani, faima sau mai stiu eu ce. Si asta o pasiune, sa scrii ca un dobitoc, pe gratis, sa mai si bagi bani din cand in cand, sa nu primesti feedback si nici sa nu fii prea citit. E un sentiment naspa, te intrebi unde ai gresit, dar tot continui. Printre aia de care vorbesc ma aflu si eu. Si scriu in continuare din pasiune, pentru ca imi place ceea ce fac, nu vreau bani, daca vreau sa fac bani gasesc eu altceva sa fac, desi nu refuz unele oferte care sunt tentante, dar nu uit ca sunt aici pentru ca sunt blogger si pentru ca scriu.

Asa ca, blogosfera in ascensiune, abia astept sa mai gasesc cateva bloguri pe care sa le citesc cu placere. Pana atunci, continui sa scriu, sa critic, sa vorbesc aiurea si… sa fac ce-mi place, pana la urma. Asta inseamna blogging, nu doar cateva cuvinte aruncate aiurea, de fapt, aruncate aiurea, dar te bucuri cand vezi ca aduni cateva sute si scrii periodic. Suna tentant daca nu esti blogger, nu? Stii sentimentul daca scrii deja, pot pune pariu. E demential. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

