Amintiri…


Astazi mi-am adus aminte ca am un cont de Twitter si am aruncat o privire pe acolo, sa vad ce mai e. Atat de mult timp a trecut de cand nu am mai intrat pe acolo ca am si uitat ce descriere imi pusesem.Au trecut deja 10 minute de cand am citit-o, dar inca nu ma pot opri din ras. E o descriere care spune multe despre mine si, ma mira, intelepciunea mea de pe atunci, e vorba de acum vreo 2-3 ani, pe cand nu stiam eu prea multe despre unele lucruri, eram doar un pierde vara cu blog, eram privit de prieteni care un ciudat care scrie online si isi pierde tot timpul cu asta. E drept, cam asa era. Si acum, atasez un printscreen sa vedeti si voi de ce rad, sa nu par prea… :))

twitter

Nu stiu unde mi-a fost capul in momentul in care am formulat descrierea, dar am fost foarte inspirat, e drept, rareori se intampla. Eram in perioada in care gaseam subiecte destul de interesante si reuseam sa scriu articole kilometrice, saream de 500 de cuvinte cu usurinta. Acum ma simt obosit si parca am spus prea multe, am epuizat orice subiect despre care puteam scrie si orice idee imi vine o reprim pentru ca mi se pare ciudata si parca am mai scris o data despre, cred ca nu are rost sa ma repet.

Si, da, aici e locul non-sensurilor. E un blog in care am adunat pasiune si am spart o gramada de timp. Am adunat mii de cuvinte si ma bucur pentru ca mi-am surprins evolutia destul de interesanta. E greu ca cititor sa iti dai seama asta, desi stiu ca sunt putini care in liniste mai trec pe aici din cand in cand, dar mie mi se pare fantastic cum un pusti care stia numai de calculator sa…, dar ia gata! Suna ca un ramas bun, nu plec nicaieri, continui sa scriu. 🙂 Despre asta intr-un alt articol, asa spuneam in vremurile bune si…, ghici ce, nu mai aparea niciun articol pe tema aia. Incepusem o serie de articole despre nu stiu ce, dar le-am abandonat. 😀 Stati relax, i’m back si am o mie de idei… despre care am scris, dar parca ma invart in jurul cozii, nu? Ia s-o las eu pe alta ca sunt rupt de oboseala, mai e timp si alta, si nu uita! Acest blog e locul in care gasesti orice, mai putin ceea ce cauti! 🙂

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

