Salutari!


Salutari si La multi ani!

Nu am mai avut prea mult timp sa scriu in ultima vreme. Au trecut aproape 3 saptamani de cand nu am mai scris. Intre timp am fost in vacanta si m-am relaxat cu adevarat. Urmeaza un an greu, decisiv pentru mine. Am BACul si nu mai am timp de prostii. Pana acum am tot lasat-o sa mearga asa, dar mi-am luat o hotarare prin care imi propun sa invat si sa iau o nota mare la BAC pentru a intra la o facultate OK.

Mi-am facut lista cu obiectivele pe 2014 si pana acum am fost in continuare in vacanta, inca imi revin si rememorez momentele traite, locurile vizitate si ma gandesc la cei care mi-au fost alaturi.

Cred ca v-ati dat seama, blogul va fi abandonat pana cand voi da BACul. S-ar putea ca intre timp sa mai scriu, dar foarte rar, nu ma astept la mai mult de 2 articole pe luna.

Urati-mi succes, chiar am nevoie! Pana atunci, numai bine si succes tuturor!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

