Cine este vinovat?


Am scris ieri un articol despre accidentul aviatic despre care se tot discuta la TV. Se cauta in continuare vinovati, nu se stie cine si de ce este de vina, inca se plaseaza vina.O fi vremea? Sau poate o eroare de pilotaj? Sau o defectiune tehnica? Sunt de vina autoritatile ca nu au intervenit la timp? Nu se stie, deocamdata suntem la pasul tipic romanesc de pasare a vinii de la unul la altul. M-am saturat de mizeriile din presa, de televizor nici nu mai zic nimic, intercatiunile mele cu acesta tind sa fie spre zero. Urmaresc doar programe pe care le consider de calitate(aici intra doar televiziunile care difuzeaza documentare). Asta ne arata clar nivelul de degradare din acest moment al societatii. Stim cu totii ca tinerii nu au nici pic de cultura, sunt prosti, nu invata, nu stiu sa vorbeasca, nu stiu sa scrie, dar se pare ca si aia mai batrani au innebunit. Parca din ce in ce mai mult apar tot felul de ratati si ratate la TV care se dau experti in orice. Culmea, nu au nicio legatura sau interactiune cu acel domeniu, dar discuta in detaliu despre respectivul subiect. Din punctul meu de vedere, un om inteligent ar refuza sa se pronunte despre un domeniu despre care nu are foarte multe informatii, dar, de fapt, inteligenta nu e un criteriu de triere a celor ce apar pe la TV. E nevoie de un popou cat mai mare, un decolteu cat mai jos, pana la buric, daca se poate si trebuie sa fii dispus sa iti dai cu parerea despre orice. Nu exista raspunsuri precu „nu stiu” sau „nu am destule informatii despre asta, nu ma pot pronunta”. Trebuie sa fii pregatit sa dai un raspuns „elaborat” la orice intrebare pe care ti-o pune prezentatorul emisiunii, un alt individ cu IQ sub nivelul marii, si-ai ajuns vedeta, numa’ bun de pupat in cur de fanii sticlei.

Poate sunt eu intr-un moment de indispozitie, dar situatia asa sta, poate daca eram bine dispus eram mai ingaduitor si preferam sa-mi pastrez parerile, dar asa am zis-o pe fata. Mai imparte cineva aceeasi parere cu mine?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

