Nu fac haz de necaz, dar…


Nu e genul meu să fac glume proaste sau „nesărate”, așa cum le spun unii. Nu prea îmi place să fac haz de necaz, dar de data asta televiziunile, siteurile de știri, s-o spun așa, în general, mass-media, m-a transformat într-un mic monstruleț care e în situația de a nu trata serios pierderea a 2 vieți omenești.

De ce? Pentru că ei transformă asta-ntru-n bun prilej de a face bani de pe spatele acestei nenorociri. S-a întâmplat, s-a întâmplat. Aflăm vinovații, îi pedepsim și am învățat ceva, facem în așa fel încât să nu mai fie posibilă reîntâmplarea unei astfel de tragedii. Dar, ce? Vi se pare că e așa? Mie nu. Ei nu vorbesc decât despre asta când s-a întâmplat. Nu caută soluții, nu tratează nimic serios, nu văd în toate discuțiile lor decât dorința de a câștiga bani de pe urma audienței care halește orice subiect de căcat.

Din nou o spun, am mai spus-o și apropiaților mei și cred că am mai spus-o și pe blog, nu e vina televiziunilor că tratează astfel de subiecte, ei nu fac altceva decât să servească subiecte de discuții pentru proști. Proștii sunt de vină că urmăresc orice. Pe toate canalele se discută despre asta, ce faci? În locul tău aș închide televizorul și mi-aș băga piciorul. Am făcut asta de multe ori în scurtul meu timp pe care-l aloc televizorului și nu dau înapoi s-o fac de fiecare dată când sunt în situația asta.

Revenind la hazul de necaz de care vorbeam. A trebuit să moară doi oameni și să se prăbușească un avion pentru ca știrile și discuțiile cu și despre păpușa aia gonflabilă și fotbalistul de tinichea să dispară. Cam costisitor, nu?

Nu m-am putut abține să n-o spun. Presa și televiziunile românești sunt de tot căcatul, de aia o spune. Și nu trebuie să vă aduc eu argumentele, vă las să le găsiți singuri, dacă n-ați făcut-o deja. Repet, conștientizez gravitatea cazului, dar mass-media nu o face, de aia am spus-o.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

