Dimineața-mi face ziua


Astăzi am descoperit un lucru interesant în legătură cu starea pe care o am de-a lungul unei zile, mai exact, ea depinde în totalitate de dimineața mea, depinde de cum mă trezesc, de cum mă simt, iar în funcție de acestea îmi dau seama cum va fi acea zi.

Spre exemplu, în această dimineață m-am trezit cam rău, nu m-am odihnit bine și cred că am dormit prea mult, astfel îmi explic durerea de cap pe care o aveam când m-am trezit și starea de indispoziție totală.

Am încercat eu mai una, mai alta, dar nimic nu a funcționat și toată ziua am ars-o aiurea. E seară și văd că nu am făcut nimic, nici nu cred că voi mai face ceva.

Dimineața-mi face ziua, în funcție de dimineață toată ziua o ia razna sau e mai productivă ca niciodată. Ciudat lucru, nu? Discutând cu alții mi-am dat seama că nimeni nu a observat acest lucru, deși mie mi se pare ceva normal. Oricum aș încerca să îmi îmbunătățesc ziua, tot dimineața dictează totul, poate e doar în imaginația mea și convingerea că dimineața „e totul” mă face să nu reușesc să trec peste asta și să reușesc să îmi remodelez ziua, dar pe cât încerc să îmi schimb ziua, pe atât mi se întâmplă lucruri și mai rele.

 

Gata, vă las, am avut o dimineață nașpa și o zi la fel de… colorată. Mă apuc de treabă, poate voi reuși să marchez ceva ca „făcut” pe astăzi.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

