Despre cum sistemul de educație distruge elevii români


Sunt una dintre epavele create de sistemul de învățământ românesc. Detest cei 12 ani pe care i-am pierdut, ani în care am învățat tot felul de materii și informații inutile, dintre care nu mai știu nici 2-3%, fără exagerări.

Sunt unul dintre șomerii de mâine care a fost creat de sistemul de învățământ românesc. Toți știu asta, nimeni n-o recunoaște, nimeni nu-și asumă nicio greșeală, toți îs infailbili și nimeni nu își asumă responsabilitatea luării unei inițiative, unei reforme reale, care va fi de ajutor pentru copiii români. Poate nu vor mai ști atât de multă matematică, fizică, educație tehnologică, chimie, opționale obscure etc., dar vor ieși oameni din școală. Repet, oameni, nu animale care repetă papagalicește fraze și care se mai iluzionează că-s deștepți. Ieri nu am învățat la Istorie pentru că am vrut să citesc o care mai interesantă decât constituțiile pe care și dacă le-aș fi învățat nu mi-ar fi folosit la nimic. Voi face la fel azi, mâine și de câte ori voi avea ocazia. Refuz să fiu parte a sistemului incompetent, refuz să mă cred un produs al acestui sistem, nu vreau ca copiii mei să învețe în același sistem.

Nu e vorba de profesori, deși mulți din ei au ales meseria de profesor pentru că nu au reușit să ia examenul de admitere pentru postul de sculer-matrițer, puțini mai sunt profesori buni, care chiar merită să stea în fața unor elevi și să-i învețe ceva. Revenind, e vorba de modul în care sistemul de învățământ formalizează procesul de învățare. Pentru ce atâtea materii? De ce sunt obligat să învăț concepțiile unor inepți care le-au vomat în urma unei beții și au fost incluși în niște manuale avizate de vai-nu-știu instituție cu nume demagogic care-mi aduce aminte de secolul apus? De ce elevii cu memorie bună sunt avantajați, în timp ce oamenii care ar putea constitui elita de mâine sunt plafonați și distruși prin procesul de învățare? Un oligofren poate avea note mai mari decât mine. De ce? Pentru că el are memorie, dar n-are capacitatea de a gândi. Eu refuz să tocesc și prefer să gândesc.

Mă abțin cu greu să nu scap vreo înjurătură la adresa mai-marilor de la Educație care se laudă c-au fost școliți în Futopia și au coișpe mii de diplome și premii acordate de instituții și organizații de la colțul străzii. Nu pot decât să vă felicit pentru că creați epave, vreau doar să vă urez succes în continuare, la cât mai multe epave! Nu-i uit pe elevii care se folosesc de asta pentru a găsi o scuză pentru a pica BAC-ul. Am făcut un experiment și m-am dus la simulare fără să învăț la Istorie și Română. Am luat peste 6 la ambele, așa că indolența nu se scuză, nici din partea papalevilor, nici din partea demnitarilor.

 

Da, mă doare fix în pix de reformele voastre, oricum îs proaste, cele mai proaste și voi sunteți la fel. Nu mai plagiați, nici lucrări, nici sistemele de educație ale altora, puneți mâna și faceți ceva de la zero, de real folos elevilor și țării ăsteia, care oricum e dusă pe apa Sâmbetei de mult, încercați să îndreptați greșelile altor inepți. Sunteți epave, scoateți epave. Nu vă pot ura decât cât mai mulți ani de închisoare și-o moarte în chinuri, așa cum au fost chinuiți elevii(papagali) din România, pentru fiecare frază tocită înc-un an și înc-un cui bătut în tălpi!

2 gânduri despre &8222;Despre cum sistemul de educație distruge elevii români&8221;

  1. Nu te contrazic in privinta profesorilor, unii dintre ei nu au chemare de dascal si nu prea au ce cauta la catedra. Ce care au – din ce in ce mai putini, din pacate, s-au ictirit de un salariu prost, de jdemii de pagini pe care trebuie sa le scrie la minister si inspectorat degeaba – ca nimeni nu le citeste si de niste elevi din ce in ce mai greu de motivat.
    Te contrazic insa la capitolul materii. Da, programa este proasta, dar acesti 12 ani de scoala vor fi cultura ta generala de mai tarziu. Tu citesti o carte. Altul poate nu o face. Macar la scoala sa auda si el ca Beethoven nu e vreun fotbalist si ca Avram Iancu nu s-a luptat cu turcii. Se intalneste cu o fata care ii spune ca maine merg la Lacul Lebedelor si asta vine cu undita.
    Recunosc, multe materii sunt aiurea in liceu – religia, muzica,desenul sau mai stiu eu ce tehnologii. Dar de aici veti ramane – daca vreti – cu mare parte din cultura generala.

    Apreciază

    • Cultura generală e discutabilă. De ce?
      Tocmai pentru că toate orele alocate acelor materii fără rost ar putea fi alocate altor materii care îi ajută pe elevi să se dezvolte intelectual.

      Cultura generală ține mai mult de societate și de mediul cultural în care sunt crescuți elevii, degeaba ascultă Chopin la școală dacă acasă-i cu manelele la maxim. 🙂

      Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

