Bloggingul e pe ducă?


În ultimul timp văd pe Facebook numai trolleri care nu prea au loc de bloggeri, așa că se iau de ei. Mă simt lezat pentru că fac parte din breasla bloggerilor, deși nu m-am considerat niciodată blogger, faptul că scriu un blog, în fața celorlalți sunt tratat drept blogger.

Totul este atât din cauza A-listerilor care sunt niște târfe, scriu despre subiecte proaste, dau curs tuturor bârfelor și sunt dispuși să facă orice pentru bani, cât mai mulți bani. Pe de altă parte, imaginea bloggerilor este prejudiciată de către bloggerii începători, care ori sunt niște puști nematurizați care se dau zmei ori sunt bătrâni senili care se dau drept tineri care f.. bine.

M-am plictisit să sar din blog în blog în căutarea unei persoane care să scrie constant și să ofere material de calitate. Din fericire, după nu știu câte luni de căutări am reușit să găsesc 2-3 bloguri pe care să le pot citi constant. Restul, ori sunt pișcotari, ori scriu advertoriale în prostie și uită că mai au de scris și articole serioase, curate.

 

Totul este în schimbare, nu cred că trebuie să mă apuc să explic, cu toții știm că totul evoluează. Așa că nici bloggingul nu cred că va scăpa, conceptul de blogging deja a început să se modifice, văd că și designul blogurilor a început să sufere modificări, inclusiv conținuturile pe care le găsim pe bloguri.

 

Frustrații deja încep să spună că nu scriu pe bloguri pentru că le e frică de trolleri. Nu îmi pasă ce ziceți, băi!

Eu continui să îmi scriu blogul, vedeți-vă de viețile voastre posorâte, nu vă mai luați de alții! Și noi putem să vă călcăm în picioare, dar avem bunul simț de a nu o face. Suntem destui și dacă vrem să vă călcăm în picioare vă facem una cu pământul, așa că aveți grijă! Ofensiva bloggerilor poate fi mai puternică decât v-ați putea aștepta. Dacă majoritatea tac, nu înseamnă că trebuie să perseverați în prostie!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

