Cine va câștiga alegerile de pe 25 mai 2014?


Iar puteți spune că se manifestă profetul din mine sau că mă dau mare expert în nu-știu-ce, vorba unora, „sunt blogger și asta-mi dă voie să-mi expun opinia”. Nu-i chiar așa, e opinia unui neavizat pe care-o spune tocmai pentru că are acest drept, nu de altceva.OK. Să ne înțelegem, discutăm despre alegerile de pe 25 mai 2014, alegeri europarlamentare, mai exact, despre câștigătorii acestor alegeri.

Vorbim de o Românie ruptă în bucăți de sărăcie și de prostie.

Vorbim de o Românie în care majoritatea electoratului își alege preferințele pe sistemul sacoșă-găleată-pix – , mai nou, – pui grill, văd că-i la modă. Mai exact, vorbim de o lipsă de educație politică și de alegeri proaste făcute în funcție de criterii proaste. O masă ușor de manipulat, dar și o clasă, destul de numeroasă de intelectuali, care ori nu pot compensa prostia masei ori nu se prezintă la vot din motive clare – n-au pe cine alege, deseori am tendința de a le da dreptate, dar încerc să fiu responsabil și să caut să găsesc „răul cel mai mic” și să-l votez.

 

De la început vă spun că nu simpatizez niciun partid politic și că sunt încă într-un proces de deliberare care ar trebui să sfârșească, teoretic, cu alegerea unui anumit partid. Nimeni nu m-a convins încă, demagogia-i în floare, nimic concret, promisiuni deșarte.

 

Acum, s-ajungem la esența debitării mele, neavizate, așa cum e ea, dar e, în comparație cu idioții care-și țin gura și ies la final și comentează ceea ce am spus înainte de alegeri noi, ăștia care ne dăm șmecheri pentru că avem curajul de a ne exprima public opinia.

 

Lupta pentru europarlamentare se va da între PMP și PNL. De ce nu includ și USL? Sunt ținta unor dezbateri aprinse în defavoarea lor ce includ și opinia publică ca direct participant, iar lumea nu trece cu vederea totul, oricât de proastă ar fi și oricâte sacoșe ar primi de la nu știu cine. Plasez useleul undeva pe locul 3, poate 2 în cele mai mari coșmaruri. Penele, pemepe, nu știu cine va câștiga, dar cam ăștia nominalizații. Văd că trage tare și penețecedeul, nu știu dacă doar în zona mea sau procedează astfel în toată țara, trebuie să mă mai informea.

 

Vorbim pe 26, când vom vedea rezultatele și vom vedea dacă previziunea-mi se va îndeplini. 🙂

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

