BEC: Rezultate alegeri 25 mai 2014


Scriam cu ceva timp în urmă un articol despre cum văd eu rezultatele alegerilor de ieri, 25 mai. Din păcate, m-am înșelat și… tot Pesedeul a luat aproape „tot”, ah, aliat cu Unepere și Pece – 37,6%. Urmează Penele cu 15%, Pedele cu 12,23%, Mircea Diaconu cu 6,81%, veșnica ștoarfă Udemere cu 6,3% și Pemepe cu 6,21%.

Rezultatele acestea au fost comunicate de Biroul Electoral Central în urma centralizării rezultatelor din 99% din secțiile de vot din România.

 

Nu-s anti-pesedist, nu-s nici susțintorul vreunui alt partid, dar nu mă așteptam deloc ca Pesedeul să obțină un procent atât de mare după cât de urât s-a comportat în ultimul timp primul-ministru și după ce descoperiri s-au făcut în legătură cu câțiva membri de vază ai partidului. Se pare că puțini au luat asta în seamă și au votat tot cu Pesedeul.

 

Dormim. Suntem într-un somn veșnic de 24 de ani. De 24 de ani ne tot dăm treziți, dar, de fapt, ne continuăm somnul.

 

Urmează prezidențialele. Ciolanu-i și mai mare acolo. Toți îl vor. Începe o luptă crâncenă, iar în joc sunt interese mari, încă 5 ani de hoție la conducerea României, cred și eu că au de ce să investească în campania electorală sute de mii de euro, poate ajung și la milioane, nu m-ar mira. Chiar aș fi curios să văd ce sume a investit fiecare partid… și în ce i-a investit. În publicitate de care, plasată unde, dedicată cui?

 

Pe final, nu știu de ce nu pot tace, dar vreau să vă spun impresia mea despre cum au reușit Pesedeul și Peneleul să obțină aceste procente. Aceleași veșnice sacoșele acceptate de bătrâneii creduli de la oraș și locuitorii săraci și needucați de la sate. M-am săturat să văd așa ceva și doresc să se interzică această tehnică. Nu mi se pare deloc normal așa ceva, e o tehnică practicată și în Epoca de piatră, probabil la fel făceau când își alegeau șeful de trib, dacă nu era ales automat dintre cei mai bătrâni din trib.

 

Acum n-am nimic cu Pesedeul sau cu vreun alt partid, dar să te lauzi pe Facebook că împarți sacoșe… nu mi se pare tocmai etic. Prostia e că și lumea acceptă și votează în funcție de acest criteriu. Aș lua bani și sacoșe și ce ar mai fi de la toți, dar votez, în fine, cu cine vreau, nu îmi pasă cine, ce și cât mi-a dat.

 

Nu înțeleg cum mai poate alege lumea un partid care fură de când ne știm. Nu înțeleg cum îi mai poți acorda încredere unei alianțe din care fac parte numai partide ale căror membri sunt urmăriți penal și vor un loc în Parlamentul European doar pentru a obține imunitate și pentru a fi în siguranță, să aibă siguranța că nu îi ia nimeni pe sus, oricât și de oriunde ar fura. Liber la furat, liber la înșelat, asta e politica. Mi-e scârbă numai cât aud de politică, parlamentari, senatori, deputați, aleși… Nu vreau să mai aud de așa ceva. Mă declar apolitic și apartit, am încercat ca de această dată să merg la vot, cu speranța să schimb ceva, dar mă simt răpus și mă dau bătut. Nu mai merg la vot. De ce? Pentru că-s eu prost și n-am pe cine alege.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

