Cat de prost esti, in functie de zodie


E la moda sa vezi cum merge orice lucru in functie de zodie, de la culorile potrivite, pana la pozitii si alte chestii, care mai de care mai amuzante. A venit randul meu sa iti spun cat de prost esti in functie de zodie. Trebuie intai sa definim cuvantul „prost”, iar apoi sa stabilim in functie de zodie nivelul de prostie.

 

Prost = persoana care este interesata sa afla anumite informatii in functie de zodii. Scuza-ma daca ai ajuns aici cautand altceva decat „Cat de prost e X, in functie de zodie”, dar daca ai ajuns aici cautand sa afli cat de prost e dupa zodia pe care o are, nu te pot ierta. Chiar nu iti dai seama ca zodia nu are nimic de a face cu cat de afemeiat e el sau cu ce culori ti se potrivesc.  Trebuie doar sa ai putin stil si inteligenta pentru a iti stabili tu aceste lucruri.

Nu trebuie sa cauti ce haine ti se potrivesc in functie de zodie, ci trebuie doar sa consulti un designer pentru a iti spune ce haine se potrivesc pentru corpul pe care il ai.

Stii cum e asta cu „nu-stiu-ce in functie de zodie”?

Eu iti spun: „Spune-mi ce culoare are cainele tau si iti voi spune ce ochelari de soare ti se potrivesc”. Cam asa vad eu treaba cu zodiile si potrivirea a nu stiu ce. Cainele tau nu are nicio legatura cu ochelarii tai de soare, asa cum nici zodia ta nu are nicio legatura cu ochelarii.

 

 

Asa ca, daca esti interesat sa afli cat de prost esti in functie de zodie, iti spun ca esti cel mai prost, orice zodie ai fi, atat timp cat esti interesat sa afli asta si cu atat mai mult cu cat crezi mai mult in asa ceva.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

