Bloggerii și blogrollul kilometric


Recent mi-a trecut prin cap o idee țăcănită rău. Să iau la rând câteva bloguri pe care le știu de câți va ani și s-o iau ușor-ușor, din blog în blog, și să văd cam care e „trendul” printre bloggeri. Să văd despre ce se mai scrie, ce mai e la modă printre ei, ce design e preferat, ce tip de comentarii, să iau pulsul bloggingului, altfel spus.

Concluzia, după câteva ore bune de vizitat din blog în blog: mult conținut de proastă calitate, multe comentarii inutile, majoritatea cu ancore optimizate, design hidos mai peste tot, bannere aruncate din avion și multe linkuri externe, multe, multe, multe. Cică blogroll, aaa, să nu uit, cică așa se cheamă. Acum vreo câțiva ani era la modă tag cloudul, norul de etichete și blogrollul. Acum văd că a reintrat la modă. Tag clouduri n-am mai văzut prea des, dar nu există blogger fără blogroll.

 

Oare blogrollul să fie un element de definire a bloggerului? Să nu mă simt blogger dacă n-am blogroll, nu? Oricum niciodată nu mi-a plăcut denumirea de blogger și nicăieri nu m-am prezentat blogger, chiar dacă cineva știa că scriu pe un „ceva” pe Internet, un „ceva” ce seamănă cu ceea ce unii numesc un blog. Am refuzat să răspund și am zis că nu-s blogger. Îmi lipsește consecvența și nu scriu prea bine, așa că nu-mi pot spune blogger. În plus, nu scriu despre ceea ce e la modă, nu scriu despre scandaluri, nu mă bălăresc cu alți bloggeri, nu-s blogeri, deci, ce mama naibii? 🙂

 

Revenind la blogrolluri, am reușit să număr pe blogul unei cunoștințe nici mai mult nici mai puțin de 96 de linkuri externe. Toate către siteuri diferite, toate în sidebar, toate dofollow, o listă kilometrică, un adevărat blogroll, n-am ce zice. (PS: N-am numărat eu, am un addon care face asta, doar nu-s nebun?!)

 

Ceea ce mi se pare interesant este că majoritate trimit link înapoi, deci în ochii lui Google e tratat drept schimb de linkuri, dar văd că nu e nimeni penalizat, și mai interesant, nu? M-apuc și eu să-mi fac un blogroll și trimit linkuri către toate siteurile pe care le găsesc. Nu contează că-s pr0n sau despre chiloți, haine pentru copiii, amenajări interioare, merg toate la un loc, că-i blogroll, ce blogul meu? 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

