Cu miniștri și președinți să fie


Internetul nu mai are stare de când s-a făcut publică discuția dintre o anumă doamnă ministru, un anume prim-ministru și un anume președinte. Discuția e pe o temă serioasă, importantă pentru orice român, de interes public, să îi spunem, dar cei trei sictiriți o cam iau în râs.

Doamna ministru deși e absolventă a nu știu cărei prestigioase facultăți, e cam bâtă la economie și nu înțelege concepte și mecanisme economice simple, asta am putut deduce eu după discuția cu ceilalți doi gogomani, în condițiile în care nu am o pregătire formală economică, ceea ce știu am învățat singur, cu vreo câteva cărți în brațe și, poate, m-a ajutat puțin și ora de economie pe care am făcut printr-a unsprezecea în liceu.

Ceea ce am putut înțelege după toată discuția inteligenților este că politica e o luptă a orgoliilor și a intereselor personale, „să îi ia dracu pe idioții care ne-au votat, trebuie să ne suporte până ni se termină mandatul, până atunci furăm și îi f###m cât putem”. Președintele se ia de doamna ministru, ea încerca să îi răspundă cât se poate de serios, nici nu a fost în stare să îi răspundă ironic, măcar odată! Prim ministrul asista absent, se mai băga și el și comenta pe lângă subiect, nu că ăilalți doi ar fi fost pe subiect, numai despre economie nu discutau, mai mult se împingeau precum niște copii de clasa întâia în curtea școlii. Se înghionteau și tot încercau să se prindă unul pe altul în ofsaid.

Vă mulțumim pentru că vă bateți joc de România noastră și ne călcați în picioare, noi cei care vă ținem fotoliile calde prin impozitele pe care le plătim. Să vă voteze morții de acum, că și până acum numai ăia mergeau la vot!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

