Noua tabula rasa se răspândește, invadează Terra


Ieri scriam despre Noua Tabula Rasa, de comportamentul total irațional al acestei „noi rase umane”, un om belicos, un om fără scrupule, un om fără principii. Se pare că tabula rasa se răspândește pe pământ și încep să apară comportamente specifice acestei rase peste tot în lume.

Dacă ieri mă refeream la ruși, azi mă refer la israelieni. Au început războiul, din nou Fâșia Gaza este măcinată de război. Conflicte tot au fost în zona aia, dar acum totul a luat amploare, au murit aproape 400 de oameni și numărul morților crește oră de oră.

Noua tabula rasa lovește din nou. În momentul în care ne credeam cei mai cei, consideram oamenii cele inteligente ființe din Univers, se pare că Terra este repopulată cu animale cu două picioare, iraționale, care, din păcate, au în mâini arme și forțe destructibile. Trist este că nu se dau înapoi de la folosirea tuturor armelor pe care le au în dotare.

Asistăm la un proces de autodistrugere a omenirii, avem în Europa un flanc măcinat de conflicte, un alt flanc l-au început israelienii, din moment în moment mai aștept vreo nouă știre a manifestării noii tabula rasa, vreun răboi, vreo șicanare între cine știe ce forțe.

Mă veți crede nebun, dar anticipez un război mondial, toți așteaptă implicare vreunei mari puteri pentru a începe lupta. Atunci toți vor fi membri ai noii tabula rasa, Terra va fi populată numai de noua tabula rasa, omenirea va suferi un declin total, am intrat într-o involuție ireversibilă, am început un proces de autodistrugere irecuperabil, a început o luptă a orgoliilor, nimeni nu mai iartă nimic, istoria se repetă, am mai fost martori ai unor întâmplări asemănătoare de 2 ori în istorie, iar acele două ori poartă numele de războaie mondiale.

 

Am început să definesc noua tabula rasa pe un ton cam ironic, dar nu prea îmi place  că am dreptate și văd că noua tabula rasa se înmulțește la nivel ideologic și tot mai mulți dau startul unor conflicte care anticipează distrugerea omenirii. Sper să nu am dreptate, nu vreau să fiu un profet, dar asta e părerea mea.

Doamne, te rog, nu îmi da dreptate, să nu fie așa!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

