Despre imprimante


Îmi aduc aminte că înainte, cu mult timp în urmă, dura ceva până găseai un xerox, un centru de copiere pentru a realiza niște copii actelor. Acum totul este mult mai simplu, tehnologia a evoluat și ne putem cumpăra chiar noi imprimante cu scanner și putem face aceste copii acasă.

În școală trebuia să fugim la centrele de copiere de aproape de școală, plasate strategic acolo de către oportuniști, trebuia să ne copiem cât mai repede fișele sau informațiile de care făceam rost fie de la profesori, fie de la colegi sau din cine știe ce surse.

Acum totul e mult mai simplu și mai ieftin. Odată ce ai achiziționat o imprimantă costurile consumabilelor deși sunt mari, merită achiziționate în măsura în care reușești să tragi anumite foloase de pe urma materialelor copiate, fie că înveți, fie că le vinzi sau mai știu eu ce faci.

Totuși, trebuie să recunoaștem, uneori consumabilele sunt extrem de scumpe și suntem nevoiți să recurgem la anumite metode de reducere a costurilor, precum reîncărcarea tonerelor și cartușelor, acasă sau în locuri, să le spunem, specializate în așa ceva. Totuși, durata de viață a unui cartuș sau toner nu este prea mare, iar achiziționarea unui set complet, negru și color, costă mai mult decât imprimanta singură. Orice explicații s-ar căuta, trebuie să facă și acele companii bani de pe urma consumabilelor, de aceea recurg la prețuri colosale. O altă soluție ar mai fi cartușele nebranduite, așa-numite chinezării. Nu am găsit niciodată un model potrivit de cartușe, nu am știut de unde să fac rost, deși am schimbat mai mult de 5 imprimante de-a lungul timpului, niciodată nu am găsit modelul potrivit de „cartuș-chinezărie”.

O soluție foarte eficientă, atât din punct de vedere financiar, cât și tehnic este achiziționarea unui sistem CISS, pe înțelesul tuturor, CISS înseamnă sistem de alimentare continuă cu cerneală. Cartușele sunt conectate la niște dispozitive externe, ușor de încărcat cu cerneală, fără a mai fi nevoie ca acestea să fie scoase din imprimantă, evitându-se astfel clasicele probleme care apar la reîncărcare: defecțiuni, murdărire, necesitatea de a apela la centre specializate. Odată ce ai un sistem CISS poți spune că ai o imprimantă perfectă.

 

Sfatul meu pentru a îți alege imprimanta perfectă este ca aceasta să accepte CISS și să îi instalezi acest sistem. Nu contează marca, modelul, doar să faci o alegere corespunzătoare nevoilor tale, nu sunt expert pentru a vă da sfaturi, dar puteți apela la consultanții din magazine sau să dați un telefon la un magazin online și cu siguranță vă va ajuta cineva să găsiți ceea ce aveți nevoie, următorul pas fiind achiziționarea sistemului CISS, iar odată montat sunteți mândrul posesor al imprimantei perfecte. CISS-ul este soluția perfectă pentru afaceri, instituții, acasă, oriunde se tipărește mult și se dorește reducerea costurilor, cam peste tot, adică. Nimeni nu dorește să plătească milioane bune pe consumabile, decât dacă este nebun, altfel nu ai cum să îți explici o așa alegere nebunească.

 

Trebuie să recunosc că mi-am găsit greu o imprimantă care să mă mulțumească și să reziste în fața „agresiunilor” mele. Mă comport destul de brutal cu imprimantele, fără milă, le abuzez și trebuie să corespundă fără nicio greșeală cerințelor, altfel o altă imprimantă îi va lua locul, fără nicio discuție. Totuși, această schimbare deasă de imprimante, din varii motive, s-a oprit doar după ce mi-am cumpărat un CISS și m-am împrietenit și cu imprimantele, momentan am două: una pe care o folosesc pentru printarea documentelor și alta foto, folosită mai mult pentru cererile dese ce vin din partea prietenilor de le printa poze, mai fac și eu un ban din printing din când în când. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

