☑ Căutarea idioată a zilei


Mă gândesc serios să inaugurez o nouă categorie pe blog: căutarea idioată a zilei. Zilnic îmi vin vizite din Google, unele pe căutări cât se poate de normale, serioase, altele, din căutări trăsnite de-a dreptul.

Mă amuz zilnic uitându-mă printre termenii pe care i-au căutat cei care au căutat pe Google și m-am hotărât să nu mai fiu egoist, să vă arăt și vouă ce mai caută lumea care intră pe Mein Mindz.

Câștigătorul de astăzi al căutării idioate a zilei este:

Așa cum se poate vede în imagine, căutarea idioată a zilei este „www. ce caine ti se potriveste in functie de zodie.ro”.

Vizitatorul care a căutat aceasta a ajuns la articolul Află cât de prost ești în funcție de zodie, un pamflet pe care l-am scris când eram cam nervos, văzând că toate siteurile mari de știri se apucă de scris tot felul de prostii în funcție de zodie. Așa că azi, un domn sau o doamnă își caută câinele potrivit în funcție de zodie.

Acum înțelegeți de ce mă distrez când văd ce caută lumea?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

