Tastatura


Tastatura este extrem de importantă pentru mine. Aș putea să folosesc un calculator mai puțin performant, dar nu aș putea folosi o tastatură de proastă calitate. Am schimbat atâtea tastaturi și mouseuri încât cei care mă cunosc râd de mine și îmi zic că îmi dau toți banii doar pe acestea.

Nu e deloc așa. Acestea îmi aduc bani, iar dacă nu îmi aduc nimic, măcar știu că am o experiență de calitate atunci când îmi petrec timpul în fața calculatorului.

Deși scriu destul de mult, nu sunt content writer (deși am avut planuri să mă apuc de așa ceva, încă nu mi-a ieșit din cap), dar dacă adun comentariile de pe rețelele social, de pe bloguri și articolele pe care le scriu pe blog, ajung la niște cifre destul de mari, considerabil mai mari decât cele ale unui utilizator obișnuit.

 

Nu sunt pretențios defel, dar se pare că în materie de tastaturi niciodată nu am fost mulțumit în totalitate de o tastatură. Așa că, m-am hotărât să îmi caut o tastatură potrivită și să îmi termin de seria de căutări. Am început documentări serioase, am citit reviewuri, am căutat topul mărcilor, am căutat tot ce se putea găsi pe Internet despre tastaturi. Pasul următor: luarea magazinelor de IT la pas și testarea tastaturilor. Am mers cam în toate magazinele de IT din oraș, am verificat de mărci de tastaturi au și le-am testat, pe cât posibil, pe toate.

După teste, rezultatul m-a mirat și pe mine, sincer vă spun. Am luat la rând toate tipurile de tastaturi, ergonomice, obișnuite, mai mari, mai mici, querty, dvorak, cu taste mici, cu taste mari, de gaming sau office etc.

În fine, mi-am cumpărat o tastatură gaming. Cel mai caraghios lucru este că eu nu mă joc niciodată, nu sunt gamer, nici măcar solitaire nu mă joc, de alte jocuri nici nu mai zic. La început m-au atras tastaturile ergonomice, dar apoi mi-am dat seama că sunt incomode, nu îmi plăcea deloc cum era gândită „ergonomia”. Restul tastaturilor mi s-au părut niște chinezării ratate, am încercat cam tot ce se putea. Așa că mi-am luat o tastatură de gaming pentru că este rezistentă, poziția în care scriu este, la fel, OK și am fost mulțumit de tastatură din toate punctele de vedere. Ce e drept, e mult mai scumpă decât celelalte tastaturi, dar eu spun că se merită. Am deja o săptămână și ceva de când o folosesc, am scris câteva mii bune de cuvinte, dar pe zi ce trece sunt din ce în ce mai mulțumit și fascinat de ea.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

