Time for change.


În luna mai a acestui an blogul Mein Mindz a împlinit vârsta de 3 ani. Sunt 3 ani în care s-au adunat peste 400 de articole și multe-multe comentarii.

Îmi aduc aminte cu plăcere despre fiecare articol. Unele sarcastice, altele revoltate, altele amuzante, altele pesimiste, altele…, altele… .

Nu știu, simt că ceva nu mai merge bine. De la un timp simt că încep să mă rup de Mein Mindz și nu mai sunt eu cel care scriam altădată cu plăcere aici.

 

Nu știu exact ce nu merge, încă sunt în căutarea unui răspuns. Nu pot spune că nu am subiecte despre care să scriu, nu pot spune că nu am chef să scriu, nu pot spune că nu îmi place designul blogului sau altceva.

 

E timpul schimbării.

Time for change is here.

 

Dacă vă treziți că încep să modific ceva pe aici, să nu vă sperați doar am un moment plin de inspirație.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

