Războiul bate la ușă


Urmăresc fără încetare situația din Ucraina, poate v-ați dat seama și din faptul că ultimele mele articole numai despre asta au fost.

E o situație specială care necesită extrem de multă atenție, din punctul meu de vedere. Din păcate, previziunile nu sunt tocmai cele mai bune, Putin e orgolios și răzbunător, restul nu sunt dispuși să facă concesii.

Rezultatul va fi devastator, deși încă sper să nu se ajungă la așa ceva, un nou război mondial.

 

Asta s-a întâmplat mereu când un oligarh ajunge la conducere, cu atât mai mult cu cât acesta este un experiment al serviciilor secrete, mai mult un robot decât un om, unul căruia nu îi pasă de semenii și supușii săi. Mai știm că oligarhii nu au scăpat prea des de furia supușilor săi, așa că nu putem spera decât ca această lege a hazardului să acționeze și în acest caz și să ne scape de un posibil război mondial.

 

Teama mea este că Putin are un plan bine făcut, iar Ucraina este doar un pretext, un mic punct din lungul său „to-do-list”.

Oare putem vorbi despre un comportament tipic rusesc, ideea că ei pot face orice vor, unde vor, când vor, cu cine vor? Sau să fie doar o pură întâmplare situația din Ucraina? Am zis, tare îmi este teamă că totul e planificat, iar în acest plan este inclus și un război generalizat.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

