Handicapul politic în România


România-i handicapată politic de când o știu. Încă nu am dat de un om care să fie potrivit pentru a ocupa „pe bune” o funcție politică în România. Mereu am fost nevoiți să alegem după criteriul „răului cel mai mic”.

Cert este că nu suntem nebuni, nu suntem proști și nici așteptări mari n-avem. Chiar nu am dat încă de omul potrivit, iar acum în prag de alegeri prezidențiale ne frământâm și ne batem capul, oare pe cine vom vota?

Să fie Macovei? Să fie Udrea? Să fie Ponta? Să fie Ponta? Sau să fie altcineva?

 

Uneori regret că sunt prea tânăr și nu am avut cum să îl cunosc pe Rațiu. Am descoperit multe despre el, m-am informat, am căutat și încă mai caut. Omul ăla mi se pare fascinant și încă îmi fac scenarii cu România după Ion Rațiu.

 

Ce ar fi fost România noastră dragă dacă ar fi descoperit un lider politic integru, care să țină la țara lui și să aibă curajul să lupte cu ordinele venite din partea partidului și a apropiaților săi, iar când zic lider, nu zic neapărat Rațiu, să nu par fixist, orice om, numai bun politician să fie. S-ar fi schimbat ceva în țara asta? Ar fi reușit să îndrepte handicapul politic al României?

Ar fi reușit să îndrepte ceea ce alții au distrus în zeci de ani (și, din păcate, încă mai distrug)?

 

Încă sper la o România mai bună. Și aștept un lider inteligent, potrivit funcției de președinte al României. Încă sunt în căutare lui, nu am dat încă de el. Sper ca până în noiembrie să apară omul potrivit și să văd România schimbată. Știu, un mandat nu e de ajuns, dar „luminița de la capătul tunelului” ar mai putea remedia din handicap. Știu, o vindecare totală-i imposibilă. 🙂

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

