Senioratul online


Marii a-listeri au început să își spună altfel, seniori. Ei îs seniorii online-ului, cei care fac parte dintr-un grup în care nu ai cum să intri, chiar dacă ești mult mai bun decât ei și i-ai bătut din multe puncte de vedere.

Eu nu îs unul dintre cei care vrea să fie senior, am mai spus-o, refuz să mă numesc blogger și nu vreau faimă din blogging, precum fac alții.

 

Scriu prost, nu sunt consecvent și nu pot să scriu despre o prostie de 100 de ori, astfel încât să îmi adun o haită de idioți în jur. Nu o spun cu invidie, dar văd ce discuții se duc pe „spațiile” marilor seniori. Văd ce comentatori au și ce subiecte au, uneori mi se pare că babele la piață discută lucruri mult mai interesante și serioase decât ei.

 

Ei îs seniorii, ei dau trendul în discuții, în design, în mai știu eu ce.

Îs niște ratați egoiști care au ajuns acolo nu știu cum, care s-au apucat să își creeze un grup închis și au reușit. Sunt la picioarele multor agenții care îi plătesc. Își schimbă punctele de vedere în funcție de părțile din care vine onorariul.

 

Asta înseamnă seniorat online, ăștia-s seniorii noștri.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

