Tastatura dă petrecere


Se zice c-odată s-au adunat tastele să dea și ele o petrcere, i-au zis Petrecerea tastaturii, au pus totul la punct. Invitații, cine va cânta, cine va mixa, ce se va bea, cine și unde va sta, câteva suprize pentru taste, totul era pus la punct și totul a mers strună. au venit toți invitații, toate tastele erau bine-mersi, atmosfera era perfectă.

Steluța nu s-a mai dat cu gel și a evitat certurile cu virgula și punctul pe care le-au avut de la ultima petrecere, cic-ar fi semănat mult cu ele, restul tastelor s-au cam înțeles, spacebar-ul nu prea a avut loc de restul lumii, dar s-au obișnuit, la fiecare petrecere face așa. Ctrl-ul a fost baza petrecerii, el ține tastatura în frâu din colțuri, dar vedeta petrcerii a fost o altă tastă, care după ce s-a-mbătat s-a urcat pe scenă ș-a urlat la microfon:

-Eu-s Num Lock!

Cineva din public i-a răspuns:

-Fraiere, ești un analfabet. Se spune n-am loc, nu eu sunt n-am loc!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

