Schimbările se lasă așteptate


V-am anunțat că voi face niște schimbări pe blog. Niște schimbări importante ziceam, dar m-am oprit. Deși am făcut câțiva pași importanți către realizarea schimbărilor, m-am oprit.

Am investit puțin în realizarea schimbării, dar timpul pe care l-am petrecut pe acest blog în actualul format m-a făcut să mă răzgândesc, parcă m-am atașat de blog, de aceea prefer să îl mențin în același format în continuare. Poate nu am scris atât de des în ultimul, dar tot nu am uitat de acest blog.

În ultimul timp am avut numai idei de articole tâmpite, de aceea am preferat să nu scriu, decât să scriu cine știe ce prostii. Mi-am propus să mențin o anumită calitate a articolelor de pe blog și a subiectelor despre care scriu pe blogul Mein Mindz.

Prefer să abandonez blogul pentru totdeauna decât să îl transform într-un loc prin de deșeuri, precum am văzut alți blogger. Ceea ce este culmea este că prin aceste moduri au și ajuns celebrii, iar acum se dau mari seniori. Mi-e milă de voi, dragilor.

 

Încă sunt în așteptarea unor idei decente pentru niște articole potrivite, până atunci numai bine! 🙂 Mă las dus de o muzică bună și ideile vin lin, lin, lin. Momentan se adună, se adună, iar dacă dintre toate acestea va ajunge vreuna într-un articol pe acest blog… mai vedem. 😉

 

Mein Mindz – blog is loading.

Schimbările se lasă așteptate.

Ideile de articole se lasă așteptate.

Un blog în așteptare, un blogger inapt.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

