O nouă etapă


Am început o nouă etapă din viață, destul de importantă, decisivă, oarecum, pentru viața mea profesională. De aceea nu am mai fost prezent pe aici, am preferat să îmi ocup timpul cu chestii mai serioase, iar timpul blogului l-am alocat în alte moduri altor tipuri de activități.

Timpul nu prea-mi mai permite să scriu, timpul îmi este mâncat, efectiv, de către această nouă etapă, dar sper să nu abandonez blogul, sunt mult prea atașat de el și mi-ar părea foarte rău dacă l-aș vedea lăsat în paragină, deci, din cân în când s-ar putea să mai scriu și pe aici, reveniți când mai aveți timp, s-ar putea să vedeți și lucruri noi, nu doar învechitele articole.

 

Noua etapă aduce cu sine gânduri nu foarte bine, zbuciumări și probleme, dar sper să reușesc să le trec pe toate cu bine și să îmi regăsesc echilibrul. Am trecut de cam mult timp de o primă etapă, dar tot nu reușesc să mă detașez de gândurile negre. Încerc, încerc și încerc.

Până atunci… vă las că deja timpul nu îmi mai permit să filozofez pe aici, oricum, știu că v-am plictisit și că am reușit să nu spun nimic. Prefer să mențin o oarecare discreție despre noua etapă și ce este ea de fapt, în timp s-ar putea să mai fac și unele dezvăluiri sau mărturisiri, dar este nevoie de timp.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

