De ce fumezi dacă îți cumperi țigări la bucată?


Observ o nou modă printre puști: fumatul. Am văzut copiii de 7-8 ani fumând. I-am văzut ieșind dintr-o școală generală și am reușit să îi identific după ecusoanele pe care le purtau la gât. Clasa a doua sau a treia, dar ei fumează.

Copiii, nici nu ați învățat bine să mâncați cu lingura și să folosiți cuțitul și furculița și vouă vă arde de fumat? Nu înțeleg de unde a apărut aceasta cultură a fumatului, această modă conform căreia nu ești cool dacă nu fumezi. E o prostie, dragi cititori, să fumezi. Să spunem că sunt o grămadă de bani aruncați aiurea, dar pe lângă aceștia este și sănătate irosită, se zice pentru o plăcere.

Vă dați seama cât de sănătoși vor fi acei puști pe la 30-35 de ani? (Dacă-i mai apucă?) Cât de bine o duc plămânii lor dacă de pe acum sunt sufocați de fumul de țigară? Cât de mult vor ajunge să fumeze dacă de pe acum fumează? Având în vedere că odată cu timpul se instalează și tahifilaxia, pentru a simți senzația trebuie mărită doza, deci vor ajunge să fumeze cel puțin 2 pachete pe zi. Nu știu dacă vor atinge 40 de ani, chiar dacă se lasă de fumat.

 

Alt fenomen interesant pe care îl văd foarte des printre fumători e cumpărarea de țigări la bucată. Ceea ce nu înțeleg este de ce mai fumezi dacă nu îți permiți să cumperi un pachet de țigări și cumperi „țigări la fir”, azi 1, mâine 2, poimâine deloc, depinde de cât mărunțis ai la tine. Nu ți se pare, oare, că ești doar un țopârlan care, de fapt, nu își permite să fumeze? Și încearcă să se dea ceea ce nu este?

Da, la fel ziceam și eu. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

