Planuri pentru Revelion


Niciodată nu mi-au plăcut planificările, întotdeauna mi-au plăcut lucrurile neplănuite și am preferat ca să las totul să curgă, să vină totul spontan, fără vreo intervenție din partea mea. Asta pentru că mult timp planurile și încercările de ordonare a timpului sau a evenimentelor mi-au fost date peste cap, am hotărât să las totul în soarta nimănui și să decurgă totul de la sine.

Eh, poate exagerez și am intrat într-un fel de paranoia. Iar când vorbesc de decizii de moment este vorba despre orice, evenimente, alegeri de orice fel, chiar și de concedii. E foarte frumos să știi unde mergi în concediu abia cu o săptămână înainte, e o senzație demențială, e frumoasă starea de neliniște pe care o ai și nesiguranța. Adrenalina o simți din cap până-n picioare, simți cum te pătrunde și cum te face să mergi pe vârfuri prin casă gândidu-te la locul unde îți vei petrece concediul și dacă totul va fi în regulă. Asta funționează de vreo câțiva ani și niciodată n-a dat greș, mereu am fost mulțumit de decizii, dar mi-a plăcut la nebunie faptul că nu am ales mereu aceeași destinație, fiind fixist de genul meu, am fost obligat mereu să aleg alt loc, iar asta i-a cam enervat pe cei alături de care merg în concediu, dar asta e altceva și aceasta motivează alegerea mea de această dată de a îmi face planuri pentru Revelionul de anul acesta. Am început să caut locuri și oferte, încerc să cumpăr bilete din timp și să rezerv totul, să văd dacă o mai dau în bară și de această dată sau nu. 🙂

 

Controversele au început și discuțiile s-au prelungit, dar s-a ajuns la o concluzie și o destinația (finală :)) ), Egiptul. Un revelion în Egipt pare mai mult decât interesant, dar deși am mai vizitat zona, niciodată nu am fost în timpul sărbătorilor pe acolo, vorbe am auzit și majoritatea au fost impresionați de modul în care egiptenii și străinii trăiesc sărbătorile în acea zonă. Am zis că sunt și eu curios și am ales un revelion Egipt. Sper să nu fim dezamăgiți de alegere, iar între timp situația planificărilor să se mai fi schimbat și soarta să ne lase și pe noi să mai planificăm, nu să ne arate cât de tare e ea, fără să ne lase pe noi să tragem măcar o linie, fără ca aceasta să fie dreaptă (că așa am fi vrut-o).

 

Vorbind despre Revelion, m-am cam plictisit de modul în care românii petrec revelionul și de abundența specifică în estul Europei. E o dezamăgire să vezi trecerea în an drept un prilej de a mânca și a bea ca un porc. Poți mânca oricând, poți bea oricând, fără să îți cauți drept prilej trecerea dintre ani.

 

Un Revelion în Egipt este costisitor, dar eu zic că merită, vom mai vedea dacă am dreptate sau nu, în funcție de măsura în care planurile mi s-au îndeplinit și totul a mers exact cum am planificat. 🙂 Egiptul este un loc minunat, diferit de România, dar extrem de plin de energie și de semne și urme ale omenirii. Sper să reușim să îl vedem așa cum este și să profităm la maximum de ceea ce ne oferă. Sper să avem un Revelion reușit. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

