Ce aduce o nouă etapă?


V-am mai scris despre un nou drum pe care am plecat. Am preferat și prefer în continuare să nu fac nicio dezvăluire legată de noul drum pe care l-am ales, prefer să vorbesc despre nimic și sper ca cineva să mă audă și să mă asculte. Nu trebuie să mă înțeleagă, e de ajuns să mă citească, să mă asculte, să îmi audă glasul care se mulțumește doar dacă îl ascultă cineva, nu trebuie nimic mai mult de atât.

Acum să încep. Noua etapă din viața mea a adus multe. A fost un entuziasm al începutului și o îndrăgosteală adolescentină. Totul a trecut repede și a urmat o perioadă de neliniști și de certuri cu apropiații. O stare de inadaptare care compensează boom-ul dinainte. A urmat, din inerție, o perioadă de zâmbete și surâsuri (mai mult forțate și simulate), dar… totul se plătește și optimismul a pierit repede și a urmat din nou o perioadă de nihilism. Aceasta continuă și se prelungește și speranța întârzie să apară. De exteriorizare nici nu încape vorba în această discuție, vremea bună e caracteristica principală care mă definește, oricine ar putea să râdă dacă i-aș că un man of steel ca mine trăiește și asemenea perioade. E interesan, e un amestec de sentimente ciudate, de fericire, de supărare, de suspine și oftaturi, de zâmbete, surâsuri și gânduri nu tocmai bune. E un complex, e ceva greu de verbalizat, dar și mai greu de trăit. Presiunea se adună, presiunea și tinde să crească al naibii de tare, chiar până la un nivel insuportabil. Momentan acesta nu a fost atins și sper să nu fie atins curând. Nu am chef de așa ceva și mi-e foarte teamă că ăsta-i doar începutul noii etape, ceea ce va urma s-ar putea să fie mult mai rău.

 

Închei cu o rază de optimism și spun că acesta s-ar putea să fie doar un antrenament pentru ceea ce va urma. Și îmi e de folos. Voi fi mai tare.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

