O Românie fără VVP. E posibil?


Nu am scris nimic în această campanie electorală, noua etapă din viață despre care am tot scris ocupându-mi tot mai mult timp. Îmi fac timp, 5-10 minute, cu o zi înainte de alegerile prezidențiale să scriu despre cum îmi doresc eu să fie România. Simplu, scurt, fără reclame la adresa vreunui candidat, fără campanii electorale, un cetățean român simplu, fără vreun fel de orientare politică, dezorientat total, aș putea spune.Ceea ce îmi doresc eu în acest moment este o Românie fără Victor Viorel Ponta președinte. Nu îmi pot imagina o Românie sub conducerea pesediștilor. Au fost corupți și cei de până acum, dar de acum încolo nu cred că se mai poate. Nu vreau să revenim la episoade precum cele cu Iliescu, Năstatse și alții. Avem un alt statut internațional, ne-am creat o imagine cât-decât, destul de fragilă, iar orice pas greșit poate fi taxat serios de către comunitatea internațională.

Nu-mi doresc așa ceva, dar văd că VVP are șanse să ajungă conducătorul României, iar tare teamă îmi e că el va ajunge președinte. Nu vreau așa ceva. Trebuie să recunosc că matematic până în acest moment, de acum decisib, VVP și al său partid sunt favoriții pentru funcția de președinte al României.

 

Nu susțin vreun alt partid, dar nu îl suport pe acest om, îmi e teamă de ce îi poate capul și de persoanele de care este înconjurat. Vreau să mă pot exprima liber și de acum încolo, nu vreau să îmi redus acest drept, oricum neluat de nimeni în seamă, dar măcar știu că mă pot descărca și pot spune răspicat, clar și tare: Nu îl vreau pe Ponta președinte!

Poate fi oricine, poate fi un nebun, poate fi un rege, poate fi un om sărman, oricine-mi poate conduce România-mi, numai el nu! Nu îl vreau!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

