Se poate :)


Am visat la o Românie fără Ponta. Nu îmi puteam imagina o Românie sub partidul roșiaticilor. Atâția corupți, atâția mincinoși, atâtea prostii, atâtea minciuni, m-am săturat de ei. Nu sunt nici alții pe care-i poți numi buni sau cei mai buni, dar nici ca ei nu-s.L-am ales pe Iohannis pentru că nu îmi plăcea de Ponta. Nici pe Iohannis nu îl susțin prea tare, dar indolența și nesimțirea lui Ponta îs de nesuportat, alegerea asta am făcut-o în termeni de răul cel mai mic, mai e mult până când să avem un om întreg la minte pe care să-l votăm, poate acela va fi ales din primul tur, dar așa ceva nu cred că poate exista, se ocupă manipulatorii să nu existe. Asta s-a văzut clar în modul în care unii candidați din partea unor partide sau unii independenți l-au susținut pe Ponta, totul a părut aranjat de dinainte, în așa fel încât să reducă orice șansă a oricărui alt candidat pentru a obține un procent mult prea mare din voturi.

Să trecem dincolo de această parte pe care am putea numi-o conspirație, faceți abstracție de ea, poate-s eu nebun, poate n-am dreptate, dar lăsați-mă să mă bucur de România fără Ponta. E o Românie în care voi mai trăi 5 ani. S-ar putea să nu îi prind pe toți în această țară dacă se va-ndrepta în aceeași direcție. Acum nu aștept marea schimbare de la Iohannis și ai lui, dar prea mult nu voi mai sta pe aici dacă apele vor fi la fel de tulburi.

Nu știu unde voi pleca, n-am nici cel mai mic plan, dar ceva din mine-mi spune că nu mai e timp de stat pe aici.

Aștept. Încă aștept.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

