Depolitizare, vă rog


Au trecut alegerile, a trecut campania electorală, avem un președinte, vrem liniște, vrem o pauză de la subiecte legate de politică. Vrem depolitizare.

Înțelegem rolul politicii, dar de acum pare o abordare maniacală a temei, un soi de paranoia a presei și a televiziunilor, știrile și editorialele despre politică nu se mai opresc, oriunde te-ai uita. Nu poți citi câteva pagini fără să vezi măcar o referire la Ponta, la Iohannis sau la partidele din care aceștia fac. De acum e de-a dreptul obositor să vezi numai politică. Politică peste tot.

Depolizitare, vă rog.

Am scris despre politică, am scris despre alegeri, am scris despre candidați, dar consider că e momentul cel mai potrivit pentru a mă opri. Subiectul e epuizat, pur și simplu. Dacă te-ai plictisit și nu mai ai inspirație, totuși ai despre ce scrie: avem politică. Nu, asta nu mai e presă, e o forma cea mai avansată a prostiei pe care o poți întâlni în presă, mai bine scrii despre pisica pe care ai călcat-o pe coadă azi dimineață în timp ce treceai strada, decât să scrii de Ponta care e în Dubai și se distrează precum un puști care a picat bacalaureatul, dar primește un BMW cadou.

Terminați-o, oameni buni! Avem nevoie de o pauză, avem nevoie de niște aer fresh și de niște informații la fel de curate. Să nu picăm în greșeala de a scrie numai despre politică, raportându-ne critic doar la unul dintre candidați, totul va căpăta un iz de fanatism. Deja… pute a fanatism de mult timp, indiferent de tabăra despre care vorbim.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.