Hopaa! Primele dezamăgiri.


E ilar, știu. Ultimul meu articol era despre depolitizare, aproape că imploram lumea să se oprească, să revină în rimtul normal și să se mai depolitizeze.Acum am ajuns să scriu eu despre politică din nou, poate mica pauză pe care am luat-o mi-a fost de folos și a stârnit din nou criticismul în mine.

De la început vă precizez că niciodată nu mi-a plăcut să critic oamenii doar de dragul de a-i critica, întotdeauna în spatele criticilor mele există o faptă, există o decizie bine fundamentată care a fost luată greșit, din punctul meu de vedere. Ori omul a călcat strâmb ori nu reacționează cum trebuie la anumiți stimuli ori… ori….

Încep să văd în ultimul timp o nouă categorie de români în formare, cei nemulțumiți de actualul președinte, până acum fani înfocați ai lui. Oameni ăștia au observat că lucrul bine făcut, mult promis în întreaga campanie nu e chiar atât de bine făcut pe cât se dădeau cei din ACL că îl vor face… și cam întârzie să apară.

Nu suport PSD-ul și șleahta lor de corupți, dar nici pe Iohannis și acoliții nu prea îi am la suflet. 🙂 Îi prefer pe cei din urmă, dar nu îi divinizez, precum au făcut-o alții. Prefer să rămân distant și să nu mă lansez în a face afirmații înainte de a face o observație sistematică și de lungă durată.

Ceea ce pot spune acum este că așteptările oamenilor au fost mult prea mari, au asociat din prima un președinte stărin, aparținând unei națiuni reputate cu o schimbare bruscă a țării, cu transformarea României într-un paradis. E clar că timpul a fost prea scurt, dar nici pe termen lung nu ar trebui să fim foarte optimiști, recomand să fim realiști, schimbările nu apar peste noapte, e nevoie de o perioadă de peste 15-20 de ani pentru ca schimbările să se facă resimțite în societatea românească. Iar pentru asta e nevoie de consecvență. Asta ne lipsește, niciodată nimeni nu e de acord cu ceea ce au făcut antecesorii săi. Asta e România, aceasta este una dintre cauzele pentru ca ne aflăm într-o continuă tranziție de peste 20 de ani, de aia progresul întârzie să apară de atât timp. Sau apare, dar este recunoscut de către fiecare în felul său.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

