O țară de babuini


M-am săturat de jungla în care trăim. M-am săturat să îi văd pe cei din jurul meu certându-se și aducându-și atacuri la persoană pentru cea mai mică stângâcie. 

Oameni buni, opriți-vă! Ajung să cred că suntem o țară bananieră, o țară plină de babuini, de la primul pân-la ultimul, fără de excepție. Toți!

Suntem o țară de dezaxați și de abia am coborât din bambuși, nu avem nici cele mai de bază maniere, nu avem bun-simț, nu avem respect față de sine, nu avem de unde să așteptăm respect pentru semeni.

Pot fi acuzat pentru că fac o generalizare. Nu, nu fac generalizări. Dacă ar exista măcar UN OM întreg la minte, manierat, deștept în țara aceasta, acela i-ar trage și pe ceilalți după sine, ori dacă el nu face aceasta ne dovedește tocmai că nu este deștept, manierat…

Vom rămâne o țară de babuini, oricine ne-ar conduce, tot babuin suprem îi spunem, nu e cu nimic deosebit de restul crescătoriei de babuini.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

