Povestea nouă începută s-a sfârșit.


Dacă mă gândesc bine… pot spune că poveste nouă nici nu a început, a fost doar în capul meu, interesant este că a durat mai mult ca niciodată, chiar am crezut de această dată că va fi un nou început și va fi ceva durabil.

Durabilitatea s-a dus naibii din prima clipă, începutul a întârziat să apară, s-a cam sfârșit, săracul.

Durere, amărăciune, supărare, oboseală, insomnii, alcool, tutun, lacrimi, am trecut prin toate și nu a fost ușor, nu am vrut să accept sfârșitul, mi-a fost greu să cred că nici nu începuse bine și s-a rupt totul. Din senin. Atunci când totul părea mai bine, fix atunci s-a dus totul pe copcă.

E interesant să vezi cum construiești totul, investești o parte din tine, te oferi, ești în stare să te pierzi pe tine, iar în fine să vezi totutl năruit și să ți se spună în față că de fapt nu a fost nimic niciodată, doar că ți s-a părut ție, că nu înțelege cum s-a ajuns aici, că nu ai fi avut niciun motiv pentru care să construiești ceva.

Da, ai construit din greu, dar ai construit un castel de nisip, dar ai pierdut o bună parte din tine construind acest castel. A venit fluxul și a distrus totul, inclusiv pe tine.

În suflet rămâne un abis, am ținut la Ea, dar am primit o lovitură grea când am aflat că totul a fost în van. Cred de mult timp în karma, dar aceasta este prima lovitură grea care mă face să cred și mai mult în ea, am mai avut lovituri, dar acest atașament îmi demonstrează clar că karma nu este un concept abstract, chiar există și funcționează.

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

