O pauză


Am luat o pauză.

O pauză de foarte lungă durată, de abia azi mi-am mai găsit ceva timp să scriu aici, dar nu mai am nicio idee, m-am dezobișinuit, parcă nu mai pot scrie, înainte eram în stare să povestesc orice, puteam transforma aproape orice într-un articol pe care să îl pun pe blog.

Acum s-au cam schimbat lucrurile, nu mai pot scrie cu atât de multă rapiditate, oricât aș încerca, să nu mai zic de subiectele pe care nu le pot găsi oricât m-aș chinui.

Am luat o pauză care pare să fie un final, dar sper să reușesc să îmi reintru în ritm, să reușesc să îl readuc la viață pe Mein Mindz, pierdut undeva pe drum, nu știu pe unde.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

