Aniversare


În urmă cu vreo 4 ani postam primul articol pe acest blog. Nu era prima interacțiune cu onlineul, mai scrisesem pe bloguri, mai cochetasem cu crearea și modificarea de siteuri, dar se anunța o nouă experiență interesantă, aveam să scriu multe articole despre mine și despre persoane sau întâmplări din jurul meu, dar de această dată fără a mă semna cu numele real, ci cu un pseudonim, așa a luat naștere Mein Mindz.

De atunci au trecut fix 4 ani. Perioadă cu suișuri și coborâșuri, momente în care am scris mult, momente în care nu mai puteam scrie.

Am adunat momente, amintiri, oameni, locuri, am împărtășit informații, am trăit prin intermediul acestui blog.

La mulți ani, Mein Mindz!

Long life!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

