O pauză de-un veac.


Am început acest cu promisiuni că voi redeveni consecvent și mă voi apuca din nou de scris de blog, iar în acest fel îl voi aduce la viață din nou pe Mein Mindz.

Circumstanțele m-au pus într-o situația foarte incomodă și m-au făcut să încep anul cu două luni de coșmar, cu frământări interioare și cu gânduri nu tocmai de cea mai bună calitate, să zic. Nu sunt superstițios, dar nici următoarele luni nu au fost tocmai ca în paradis, dar nici rele nu au fost, dar nu am mai avut timp deloc să scriu.

M-am apucat de altele și mai-mai că era să uit de aniversarea blogului, care altădată aș fi zis că e o parte din mine, un element prin care mă prezentam și prin care mă defineam. Nu știu dacă m-am pierdut eu sau doar dacă blogul a căzut fără vreo legătură traiectoria evoluției mele.

Deși a trecut jumătate de an, încă sper să vină acel moment în care să mă regăsesc și să pot scrie din nou pe blog.

Nu știu când va fi sau dacă va fi vreodată.

Să ne citim cu bine!

Cu drag,

Mein Mindz

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

