Am plecat puțin și…


Am plecat puțin de pe acest blog, nu am mai reușit să scriu de mult timp. Nu am mai găsit motivația necesară, timp am destul. Am chiar prea mult, dar nu știu să îl folosesc.

Puțin cât am plecat s-au schimbat atâtea pe Internet, nici nu-ți poți imagina. Dacă până și Google s-a schimbat… e grav. 😀 Băieții fondatori de la Google au făcut o mișcare strategică și au creat un fel de corporație care au pus-o șefă peste Google și peste alte câteva businessuri de ale lor.

Asta e doar o schimbare, mai sunt multe altele, dar încerc să vă zic că dacă și Google s-a schimbat… am lipsit mult și am pierdut chestii interesante.

S-au întâmplat chestii și în societatea românească, cineva a readus la viață ANAF-ul, a mai creat câteva instituții subordonate acesteia și au început să îi perie și belească pe evazioniști. Au închis magazine și au crescut colectările statului din taxe cu câteva milioane de euro, doar parlamentarii au nevoie de pensii speciale, o altă chestie care s-a mai întâmplat între timp.

A mai picat un planor în România (și l-au căutat autoritățile de s-au plictisit, îmi aduc aminte de întâmplarea nefericită din Apuseni) și cu ceva mai mult timp în urmă prin vestul Ucrainei s-au întâmplat chestii ciudate rău la comanda tătucului Putin, a fost doborât un avion, au fost războaie, în continuare fiind o stare critică acolo.

S-au întâmplat atâtea încât nu cred că are rost să mă apuc să le povestesc aici. M-am săturat să tot scriu despre perioada lungă de când nu am mai scris și să visez la o revenire. Cred că va deveni cel mai plângăcios blog din tot onlineul, cu articole numai despre revenire. Descopăr că aș fi un bun politician, știu să mă plâng și să tot fac amânări, cred că mi-am descoperit vocația. :))

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

